Самокеровані автомобілі активно розвиваються останнім часом. Зовсім скоро вони вийдуть на ринок і займуть на ньому гідне місце. Але ось громадськість обурюється. Чому досі технології та штучний інтелект, які так широко рекламуються автоконцернами, не використовуються спільно з роботами?!
Погодьтеся, що складно назвати робота, який відрізнявся таким же розумом, як самоврядний автомобіль. Цілком можливо, що об’єднання цих технологій призведе до сильного стрибка в галузі. Роботи, як і безпілотні автомобілі, можуть використовувати камери, датчики та інші інструменти для того, щоб реагувати на миттєві зміни. Причому, якщо технології будуть інтегруватися, це спростить обслуговування подібних систем, адже в такій ситуації будь-який механік зможе легко полагодити як автомобіль зі штучним інтелектом, так і домашнього робота. Додатково ця технологія зможе об’єднати інтелекти роботів, створюючи перспективу для їх постійного розвитку та освіти. Уже багато виробників самокерованих авто зацікавилися подібними перспективами, адже інтеграція стане плюсом і для них, розкриваючи величезні перспективи.
Звичайно, для повноцінного випуску подібних універсальних агрегатів повинно пройти ще багато часу. Цілком можливо, що вони знайдуть своє місце тільки в 2040 році. Вчені прогнозують, що до 2050 року у кожної сім’ї буде хоча б один автомобіль зі штучним інтелектом. Це не тільки розвантажить людину і додасть їй вільного часу, але і дозволить поліпшити екологічну ситуацію, розвантажить місця на парковці і т. д.
Цікаво, але вчені порахували, що в середньому людина витрачає до 50 хвилин на дорогу. Причому це відноситься до міських жителів, тому впровадження штучного інтелекту допоможе скоротити кількість аварійних ситуацій. Погодьтеся, що водій, який нервує, втомлюється на роботі, дуже небезпечний для інших учасників дорожнього руху. Тому цілком логічно, що число ДТП серйозно знизиться. Вже сьогодні подібні технології досягли неймовірного рівня, тому варто задуматися про об’єднання зусиль для досягнення абсолютного успіху. З таким закликом виступили американські вчені та їх підтримали колеги з Audi, Tesla та інших компаній.